Followers

Monday 4 April 2011

hi sumer..:)monday sick lerw...hiphiphip..:)tak besh an kijer ari monday neh??:( mesti takde mood sesangat...maseh mls..maseh ag mood cuti..:)
hurrmmm...dis month aku ase aku da jadik kefen addict..:)tak leh takder kefen..even mlm pon maseh mencari..:( agak2 terok tak??:o skang ni cam tak der nescafe or kopi..memang ase laen..mesti nk start de day..nscafe first..!!:o
mlm tadi aku maseh tak dpt titow ngan tenang..:( maseh ag diganggu spt bese...:( tak taw naper...sentiase der jerp 'dye'.kalu tak 'budak kecek' nanes2..'dye' tindih n tarek rambut..tersgt saket n sekse..mak aku kater mungkin der kot yg menumpang kat umah aku..mlm tadi pas kne ganggu aku bngun then wat solat sunat skit...mengaji baru sambung titow..dengar la mak aku bebel..its not bubbling but seolah2 bercakp ngan 'dye'..mak kate,"nk duduk umah..tumpang jer la..tpi jgn la usik org..tindih2 org..samer2 makhluk Allah"..lebey kurang camtu la mak ckp mlm tadi..ntah la...tak taw per yg 'dye' carek..hurrmmm..tpi ckup sekse pastu..teros titow lam cerOh..:(


owh yerw...!!maybe dis week gji!!:D tpi da wat budget...:( tak ley sesuker aty da shopim...:( kne jimat2...:) its ok..be patient myself..:)susah2 dolu taw..:)


x.o.x.o <3

No comments:

Post a Comment