Followers

Friday 15 April 2011

aii...dah lamer tak update blog neh..:) hurrm...ari neh adeq aly nak dtg..nk tumpang tidow untuk esok interbiu kat uitm jengka. urrmm..agak2 die ok tak? die kisah tak keadaan umah aku yang tak semenggah tu??isau n kesian pon der..
aku baru jerp nak rapat ngan die. tpi tadi mase die kol aku cam ok jerp..siap gurau2 ag..:) huuh..arap2 semua berjalan lancar..:) mungkin skang ni die dah pun otw ke jengka. kaye nyer die amik bus jengka liner. arap2 ok la die. phm jer la bus jengka neh..:p


pagi tadi aku nk update dah..tpi betol2 tak sempat. tah per yg bz sgt pun aku tak taw..:p tapi stakat ni kijer cash aku siap..cumer kdg2 bozan lerw kijer yg same ajerp..:( gaji lak cam makin tak ckup jerp..tah la..biler aku nak merasa gaji yang agak selesa skit..:(


hurrmm..yah n ibu lak ajak g pd.ok ibu tu akk aku no.2 ayah tu husband ibu.:) bukan aku tak nak g tapi kos n mase tu terhad lerw..:( paling aku pk kos la..:( ~sigh~ susah an pk duit neh??:(


sentiase berdoa supaya kehidupan aku lebih bagus..:) tetibe teringat kengkawan skolah dulu. hurrmm kebetulan skang ni sedang bercerita zaman skolah kat blog aku satu ag. mau tak windu..even bnyak kenangan tak besh tapi tetap sronok..:) yela..mase mude remaja..:p 


aiyak..da kul baper neh??isaw jerp..:( hurrmm..
p/s: jumper ag..:)
x.o.x.o <3

No comments:

Post a Comment