Followers

Thursday 21 April 2011

agak penin..:(

hardooi...setat smlm aku da di suruh pk utk tunang dulu...isaw laks...klaka pun der wase..:p biler bercinte gatal nak kawen..biler agak2 nak kawen..cam susa laks..biler pk camni..bnyak jugak an duit nak kne cari..:( brg hantaran ag..tak bnyak pon..mungkin skit jer..plan baru..:) da t nak wat mkn2 mungkin doa selamat kerw..adooi...ckup n ok ker t??:( resah tak re aty neh..:(

si sal ni der probs laks..sian lak aku tgk...tu la aku da pesan kat tunang dye yg si sal neh baran..ego nyer nak mampos.kne dengo ckp die jerp..tpi tunang die neh degil. susah kalu due2 da keras paler...setel sndiri yer..tak maw masok +..t jadik pape mampos aku..:(


biler tgk keadaan org tunang n kawen..isaw laks..leh ker aku bertahan..sabar..aku ni da la keras pale jugak..naseb bek calon penyabar ngan sikap aku..pandai la kot dye handle aku..:) heharap nye..:)


wat kengkawan..ku pinta doa kalian..thank u so much!!


x.o.x.o <3

No comments:

Post a Comment