Followers

Wednesday 3 August 2011

sAkeT hAti..huk!:(

wah....saket nyer aty haku arini...:( ntah la...tak taw la nape...rase nk marah jerp..even henchen tunang da bg beli inner yg aku nak sgt tu...tapi tetap nak marah...bknla marahkn dye pon...tak taw la...bulan2 pose nie..nafsu makin terok wat perangai..:( naseb bek der k.iedah..bnyak bantu haku menyabarkan diri...kne bnyak istighfar...hai la hati..naper cmni??

baru jerp tadi gtaw kat akk yg aku amik hari2...aku tak dpt nk amik dye da..sbb aku rase serbe salah...yelah aku asek lmbat jerp sejak kebelakangan ni...serbe salah juga..maw nyer tak..t ngan dye2 lambt...gji same jgk kne ptong..sian lak kat die...dye da de keluarga...blanje mesti besa..ni pon peknen soam ag...ag parah..aku takpe lagi solo..hehehe..:) cumer isaw la takot2 dye trase aty...yer la...oam peknen ni bkn leh kire sgt...wat trase aty..mati haku..!!??:(

ckp pasal kije..terok la haku dis week...yer la cash tak berganjak2 ag..ari senin aku bz pasal per erk...oOooo...pasal madura n ban huat...bnyak giler cek kua ari tuh..sian henchek tunang..tak layan langsung msg dari kekande soam tuh...sowi la..tersgt bz..cek bnyak nk kene courier...terkejo2 skit...slase aku bz pasal per erk..owh..klam kbot sbb cek tak sign..hardoi..cuai gile aku mase tuh...terok juga la kecuaian aku last n dis week...arini der jgk cek kua...agak bnyak...n baru aku perasan aku pgang bnyak kompeni...haish la...:( payment for gps lorry da setel...gentle bright jerp tak amik ag..ample asia pon hampir telly da acc ngan die..:) der 2 3 supplier yg bsing tak dpt payment..arap bersabo yerp..boss haku tuh penin da dok bukak cek jerp...

moge esok hari yg lebih baik dari ari ni n semalam2..esok nk email borang mpob..daftar driver...bnyak nyer kijer....aaiiyyaaakk....!!~sigh~

x.o.x.o <3

No comments:

Post a Comment